Wednesday, August 18, 2010

baik baik sayang









Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku


Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku



~~UNI LOVE~~



proud to be them..LOVE>>




proud to be oatian




proud to be halalhippies




proud to be bear & bearies



Sunday, August 1, 2010



email yg dihantar pada tarikh 14 may 2010
dan
pada 2 ogos telah dibaca kembali....bayak kali ak baca..
~its like ak review balik hidup ak yg dulu~~

jauh perjalnan ak..


every nites and days ak terfikir..

mcmne ak mampubertahan sampai mcm nieyh..reason ape yg mebuat ak kuat..






still lg mencari reason tuhh...




closetdevil
miss someone..
hidup dulu



+happy
+x pening kapla
+buat jewh ape yg nak buat
+xde org kontrol
+bebas


sekarang

+penat
+tiap2 hari pening kapla
+semua tersekat
+x bebas



perubahan yg x best tp !
1 jewh ak realize ak dah besar!!!!




rutin 6.30 strt kerje until 9pm...including weekend!!!
no more cuti2 malaysia no more tgk2 wayang no more lepak2 no more shopping(xde time lgsung)..no more hidup senang2....:(

stressss nak mampos keje cam nieyh!!!!



ak rindu ibu :(
ak rindu bear & bearies
ak rndu hallal hippies
ak rindu han fuza ija xiera
ak rindu OATian
ak rindu chen


~ak rindu ima yg dulu~



Doa ak
ak bukan nak kaya tp nak senag dikemudian hari
ak bukan nak belagak tp nak membantu org sekeliling ak...
ak mampu bantu kawan diperlukan
ak hidup disisi nye..

Niat ak
ak buat sume nieyh bukan 100% untuk ak..
tp
ibu ak aka family ak.bear & bearies.halalhippies.oatian.princess.uh her.and outsiders yg senasib ngan ak!!!


...Senang ak bermakna senang semua...



for bear & bearies
ak syg korg sgt2..ak hope bob nen roro wan bobo arip md adah faham ape ak cube buat....sorry ak less and less time ngan korg..seyesly ak rindu korg sgt2..ak rindu sgt2...


somehow ak jeles ngan fara skrg...being with korg..no limit time..kdg2 ak dapat ase die penganti ak dlm bear & bearies..sedih x terkata tp itulah hakikatnye~~ak hope korg x pernah lupe ak.. plss jgn lupe kan ak!!!

ak xnk jadik faiz
ak xnk jadik joop

hilang ntah kemana..

ak syg korg sgt2...bg ak mase untuk stabilkan semua bende...
ak akn patah balik..ak just hope ak x terlambat...

sbb ak syg korg sgt2..to much!!!

same goes to kawan2 ak yg lain wani.mima.ernee.han.fuza.ija.xiera.oatian.!!!!




closetdevil.
~having a hard time~




Wednesday, June 23, 2010

quality time...

2 hari relax kat banting...tanpa mak ngan bapak...bapak xyah ckp mmg tanpa tanpa tanpa ar...pnh ad plak skrg kan???persoalnye...hehehehe....

1st day relax...pas anta test food kat client..pastuh ak ngan wani(cousin) g sepang goldcost nye resort baru...sumpah bapak lawa syiall....nak kompol duit!!!!best doe...

Balik mkn on9 jap...mlm sikit...g lepak tgk bola ngan si gemok ngan aap...syok doe...!!!time tuh plak serabut pale ak nieyhhh...nsb baik ad abg ngan adk yg cool!!!tq2...ak igt ak jeeww kool..da sah2 adik berdk...

2nd day..bgn kol 12...kelam kabut carik sorat beranak ijat ngan pmr nye sijil..sbb nak kemas uma klang...ibu kol ckp xyah rushing2...ak pon kool lah...pastuh masak aap lapar katernye...masak ikan bilis sambal...kewl!!!?kelas weyhh ak masak...Ptg lepak ngan dorg...mcm biase mlm lepak ag g 69 2 ketul jew...ak ngan aap....mmg syokk ar..borak panjang menjelalah...


Detik bermula....

Dlm keta terfikir....ak ad 9 jahaya mata sekarang...

1st ibu ar mesti pye...
2nd kak titin
3rd boboy
4rdsara
disusuli hazreen,aus,ijat...

moment td sgt best!!!ak catch up balik hidup one by one antara dorg...misi pertama kne jaga ijat..ke 2 kne ayat kan awekk tok aus...ke3 ak diamanahkan tok adjust awek aap..bayak doe keje ak...cheh sume nak soh ak ayat....

tp best td...aap luahkan rase hati die...akhirnye ak nampak die skrg dah let go sara johanna...gembira giler ar...ak berjaya menjalankan peranan sbgai kakak kat die...ak happy sgt2...

ak realize ak syg dorg lbh dri segala2nye...sbb dorg syg giler kat ak..ak yakin doe!!!!xtau cmne nak luahkan tp tu yg ak ase...ak happy giler bersyukur giler ak dpt dorg jadik fmly ak...bangga ar!!!syg tahap dewa ar ak ngan dorg...

weyhhhh xde org ad fmly cam ak nieyhlah...jahat2 gak...jahanam2 gak...tp 1 jew ktorg syg ktorg2 sendirik...ak akn jaga ijat ngan aap baik2...dorglah yg ak plg syg skali...adik doe sape x syg...

janji ak

Mok ak ayat shasha tok ko baiknye..
Ap tiut2 ak adjust puji2 sikit ko up up sikit ko...dapatnyelah..
Ijat ak jaga ko baiknye...ko tido je ngan ak..biar ak basuh sikit kasi bersih otak ko tuh....
Sara:anak ko nnt siap ak jaga..
Boboy:duit ko siap ak kejekan...hahahah..
Hazrenn:gua akn cari tender bebayak...kasi besar perut lu derr...
Kak titin:ak tolong carik jodoh terbaik kolah..
Ibu:ak akn buat ibu bangga gan ak...tunggu jelah...


Pasal kawan2 xyah ckp mmg ak syg dorg...sgt2...part of fmly ak...xpnh pon lupe..
pasal die ak akn jaga camne ak jaga aap ijat...sebab die cinonet je kecik same je cam dorg..



closetdevil
Love.big2 love..hahahhaha

Sunday, May 30, 2010



Happy Birthday to roro MD and din..


happy birthday korg~~seyesly ak sedih x dapat join...sedih giler ar!!!

to din and MD coz ak wish kat facebook je..sorry sgt2..


ape2 pon ak ucapkan semoga berjaya dalam hidup korg~~
dan thnks sbb bg ak peluang mengenali korg..

syg korg giler2 pye ar!!!!





Saturday, April 10, 2010

chen...

Chen.....
cinta?????
Honestly....ak sggp buat ape je tok cinta...( chen ) the only budak pramatang yg ak syg...ishhhh2 ape la malang nasib!!!!!ak sggp buat ape saja tok die...

ak bukan greatgiveter...tp ak memberi...ak memberi sikit cinta tok die...sbb ak nak die ase cinta ak...sbb ak x tau sampai bile perasaan cinta nieyh akan bertahan...ak cinta die dan x mengharapkan ape2 balasan...ak pnt mengharap...dan ak da berhenti berharap...tp sblm perasaan cinta nieyh berhenti..ak nak die puas rase cinta ak..sbb ak yakin cinta ini bukan hanya untuk die...bile tibe cinta nieyh stop ak x mampu lg nak memberi cinta...mungkin yg tinggal hanya sayang atau benci...

chen...geli gak nak sebut sbnarnye..tp tulah mmg ape yg ak ase...i love u..for this time being...i dnt knw what will happen next..but for now cinta ni hanya untuk my chen....*geli dowh...


Konsep cinta ak skrg....
Ak akn beri ape yg cinta sepattnye dapat..tp ak x janji cinta nieyh akan samapai bila...dan bile ak stop memberi cinta...bila stop memberi.. Makanye stoplah chen menerima...

Chen feel this cinta..sbb skrg perasaan nieyh hanya tok u...i nak u ase cinta i sblm ia hilang.....forgive me..if someday ia hilang...n dont ever2 regret...sbb i x pernah regret dgn ape i ase walaupon ssh tok i pertahankan...i cnt tell the world that u re mine...coz ure not mine...